راهنمای خرید تخت ساحلی یا استخری

اگر خانه ییلاقی شما دارای فضای باز بزرگ یا استخر است، اگر فضایی برای آفتاب گرفتن دارید و یا تصمیم گرفته‌اید به ساحل بروید و مدتی را استراحت کنید، باید بدانید مهم‌ترین وسیله‌ای که باید همراه داشته باشید، تخت ساحلی یا تخت استخری است. علاوه بر آن بهتر است در کنار خرید تخت ساحلی یک سایبان نیز همراه داشته باشید تا لذت بیشتری از آفتاب گرفتن در فصل تابستان نصیبتان شود.

مدل‌های بسیار متنوع تخت ساحلی در بازار موجود است و ممکن است برای انتخاب و خرید یک تخت استخری سردر گم شوید اما نگران نباشید در این مقاله به بررسی پارامترهای مهم در خرید تخت ساحلی و مقایسه انواع آن می‌پردازیم.

عواملی که باید در زمان خرید تخت ساحلی در نظر بگیرید.

نوع تخت ساحلی

راهنمای خرید تخت ساحلی

ممکن است سوال کنید آیا تخت‌های ساحلی نیز انواع مختلفی دارند؟ در پاسخ باید بگوییم بله.

بسیار مهم است شما تخت ساحلی مناسب نیاز خود را خریداری کنید. اگر به دنبال یک تخت ساحلی سبک و کمجا هستید، نمونه بادی گزینه مناسبی برای شماست. اگرچه این مدل به پمپ باد نیاز دارد، با این حال امروزه اکثر تخت‌های بادی دارای پمپ داخلی هستند که این ویژگی باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

مدل تاشو نیز انتخاب خوبی است چرا که بسیار سبک است و جابجایی آن نسبت به انواع دیگر آسانتر است.

اندازه تخت استخری

ابعاد تخت استخری را باید با توجه به اندازه فضای مورد نظر و کاربرد خود مشخص کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. با این حال دقت داشته باشید، اندازه طول تخت بسیار مهم است. چرا که شما باید بتوانید به راحتی روی تخت دراز بکشید.

اگر طول تخت کمتر از قد شما باشد نمی‌توانید روی آن دراز بکشید و اگر بیشتر از قد شما باشد،جابجایی آن سخت خواهد شد.

مقاومت و دوام تخت ساحلی

حتما قبل از خرید تخت موردنظرتان کیفیت متریال و دوام آن را مورد بررسی قرار دهید. اگر یک تخت ساحلی بادی می‌خرید، دقت کنید از مواد باکیفیت و مقاومی ساخته شده باشد. در غیر اینصورت به راحتی سوراخ و پنچر می‌شود.

اگر تخت تاشو انتخاب کرده‌اید توجه به جنس پارچه و اسکلت آن بسیار حائز اهمیت است.

همچنین، در زمان خرید تخت استخری به تحمل وزن آن توجه نمایید. هرچه تحمل وزن تخت بالاتر باشد، عمر مفید آن نیز افزایش می‌یابد.

حمل تخت ساحلی

هنگامی که قصد خرید تخت ساحلی دارید، باید دقت کنید وزن تخت برای حمل مناسب باشد. اگر از تخت در فضای باغ یا حیاط خلوت استفاده می‌کنید و تخت شما بصورت ثابت قرار خواهد گرفت، می‌توانید هر تختی را انتخاب کنید. اما اگر از تخت برای ساحل رفتن استفاده می‌کنید، باید بدانید در صورت بالا بودن وزن آن، حمل و جابجایی تخت برای شما مشکل ساز خواهد شد.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید حجم تخت است. اگر تخت بادی را انتخاب کرده‌اید باید به اندازه آن زمانی که خالی از باد است، دقت نمایید. هرچه تخت شما کوچک‌تر باشد نگهداری و جابجایی آن راحت‌تر است.

راهنمای خرید تخت استخری

راحتی تخت استخری

اگر تخت استخری شما راحت و لذت بخش نباشد،چه فایده‌ای خواهد داشت؟ علاوه بر فاکتورهای بالا در زمان خرید حتما تخت مورد نظر خود را تست کنید تا از راحت بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

یک تخت ساحلی مناسب، باید علاوه بر راحتی، پشتیبانی خوبی از بدن شما نیز داشته باشد.

اگر فضای باز باغ یا ویلای شما، امکان خرید تخت ساحلی را به شما می‌دهد و یا استخری در این فضای دارید، این تخت‌ها می‌توانند لذت بردن از محیط و آفتاب تابستان را برای شما دو چندان کنند. برای مشاهده و خرید تخت ساحلی می‌توانید به نمایندگی‌های آلاچیق مراجعه کرده و از نزدیک شاهد کیفیت و زیبایی محصولات برند آلاچیق باشید.

تک پارتیشن

درباره ی kuop26598

مطلب پیشنهادی

7 مزیت و ویژگی هاموک یا ننو

1- هاموک یا ننو باعث کاهش استرس می‌شود. هاموک به علت حالت معلق بودن و …